Liviu Vârciu, la un pas să-şi piardă casa



Liviu Vârciu, la un pas să-şi piardă casa: "Nu mai plătesc ratele la apartament! Am pierdut de multe ori totul şi m-am ridicat"

Liviu Vârciu refuză să mai plătească rata la apartamentul din zona Dristor unde a locuit împreună cu Adelina Pestriţu, fosta lui soţie, fiindcă este revoltat de faptul că banca a mărit foarte mult rata lunară pentru casă.


"Eu sunt foarte bine, nu mai plătesc rata pentru că banca a mărit foarte mult rata, de la 600 şi ceva de euro, la 1.300 pe lună. Eu i-aş lăsa apartamentul Adelinei cu mare drag, dar nu l-a vrut. Nu vreau să mai plătesc ratele, ştiu că voi pierde casa şi banii pe care i-am cheltuit până acum, dar nu este prima dată când mă ridic de jos. Am mai căzut de multe ori în viaţa mea şi m-am ridicat", a declarat Liviu Vârciu pentru "Drept la ţintă", de la Kanal D.