Mihai Petre: "Şi eu aş fi participat la 'Românii au talent"



Mihai Petre nu crede că ar trebui comparat cu Simon Cowell, juratul cel rău de la "Britain's got talent".

Dansatorul şi coregraful a fost foarte uimit să afle că românii sunt atât de talentaţi şi spune că ar fi participat şi el, dacă acest concurs s-ar fi organizat acum câţiva ani.

"Da, absolut, aş fi participat. Mi se pare o şansă uriaşă pentru toţi cei care vin să participe. E un show care nu are limite şi pune la bătaie pe lângă un premiu foarte mare şi oportunităţi la fel de mari", a declarat Mihai Petre pentru Agenţia de presă mondenă.

"Pe toată durata preselecţiilor pentru 'Românii au talent' am încercat să fiu cât mai obiectiv, să judec cât mai corect prestaţiile oamenilor de pe scenă. Nu am vrut să adopt un model sau altul, ci am trecut totul prin propriul filtru. Asta nu înseamnă că nu apreciez ceea ce Simon Cowell a făcut la Britain's Got Talent". E un rol care i s-a potrivit mănuşă!", a mai spus el.