Andreea Tonciu umbla cu fake-uri



Chiar daca spune ca este un model de succes si iubita de fotbalist, Andreea Tonciu nu si-a facut un obicei in a cheltui banii pe imbracaminte si accesorii de lux.

Ea spune ca o parte din gentile si accesoriile sale sunt primite de la mama ei, care are grija sa-i faca toate poftele. Zilele trecute, reporterii CANCAN s-au intalnit cu Andreea intr-un salon de infrumusetare din centrul Capitalei.
Aceasta purta la mana o bratara de piele neagra cu accente aurii ce parea a fi un accesoriu Hermes, insa aceeasi bratara poate fi cumparata de la un magazin din centru cu numai 40 de lei. Intrebata cat a dat pe bratara "de firma", Andreea s-a balbait putin: "Nici nu stiu cat a costat, nu am cumparat-o eu. Mama mea mi-a oferit-o cadou si nu am intrebat-o cat a cotat, stiu doar ca este de la Hermes. Ea oricum obisnuieste sa-mi faca cadouri costisitoare", a declarat Andreea Tonciu pentru CANCAN.