Simona Pătruleasa: "Sarcina merge normal! Am avut greţuri şi stări de slăbiciune"



Simona Pătruleasa povesteşte despre cum evoluează sarcina sa. Bruneta mărturiseşte că nu prea are pofte dar că până acum s-a confruntat cu greţuri , stări de somnolenţă şi slăbiciune.

"Sarcina merge normal. Am avut în prima perioadă, ca majoritatea femeilor, şi zile mai proaste şi zile mai bune, am avut şi greţuri şi stări de slăbiciune şi somnolenţă. Sunt în limite normale. Pofte nu am avut şi nici nu cred că o să mai am. Nu urmez niciun regim special. Mănânc echilibrat şi sănătos ca şi până acum", a declarat Simona Pătruleasa pentru Pro Tv Magazin.


Copilul va avea două nume

"Ne-am gândit la un nume, dar nu ne-am decis. Sabin va fi cel care va alege numele. Dacă vă fi fată va avea două nume: unul ales de mine, Maria, iar celălalt - de Sabin. Dacă va fi băiat, el va fi cel care va decide", a mai spus Simona.