Mama Monicai Columbeanu: Irinel M-a amenintat ca ma taie in bucati daca nu spun ca Monica e o mama denaturata



Dupa ce Irinel Columbeanu a postat pe Youtube mai multe filmulete facute cu camera ascuna cu mama Monicai în care o acuză de lucruri groaznice pe fiica sa, acum declara care este implicarea ei în cazul acestora.

Veronica Bulai, mama Monicai, a povestit, într-o scrisoare adresată redacţiei CANCAN, că a fost obligată să declare acele lucruri în filmuleţele ce au fost înregistrate de Irinel Columbeanu.


"Sunt socata ca dl. Columbeanu ma foloseste pe mine si pe nepotica mea pentru a o pedepsi pe Monica pentru curajul ei de a pune capat unei casatorii care in ultimii doi ani i-a cauzat numai neplaceri.

Acele declaratii sunt nereale si mi-au fost luate sub presiune, cand eram singura cu Irina la Izvorani, in perioada in care Monica se afla in America. Se intampla dupa ce Monica l-a anuntat ca doreste sa divorteze deoarece s-a saturat de viata pe care dl Columbeanu o duce in afara familiei.

In ce ma priveste, intotdeauna dl Irinel Columbeanu a avut uncomportament urat cu mine, ma trata cu dispret, in multe randuri amenintandu-ma ca ma va da afara din casa si impreuna cu Irina si Monica vom ajunge pe strada. Nu aveam voie sa ma adresez decat cu Domnul Columbeanu.

In legatura cu declaratiile filmate si facute publice de dl. Columbeanu precizez ca au fost luate sub o presiune mare, exercitata cateva zile in mod continuu asupra mea. Profitand ca Monica era plecata in America ma ameninta ca daca nu spun despre Monica ca este dificila si agresiva cu mine si cu Irina, ne va lasa sa murim de foame.

La inceputul lui ianuarie 2011 mi-a luat pasaportul si cartea de munca si mi-a spus ca daca nu fac ce imi spune el, ma va arunca in strada si nu ma voi mai putea angaja nici ca femeie de serviciu, nici in tara si nici in strainatate. Ma ameninta ca este un om influent si bogat si poate sa imi faca viata foarte grea. Desi la inceput am refuzat sa fac vreo declaratie, urmare a presiunilor si amenintarilor exercitate asupra mea, si chiar a Irinei, in cele din urma am cedat.Intr-o seara, in ianuarie anul asta, nu imi aduc aminte data, dl.Columbeanu m-a trezit din somn si m-a condus in dormitorul luispunandu-mi ca daca nu declar ce mi-a spus in discutiile anterioare, ma va scoate noaptea afara din casa. M-a pus sa declar faptul ca Monica este o mama denaturata care isi batea copilul si care ma trata ca pe o sclava. A doua seara, calvarul s-a repetat, chemandu-ma iar indormitorul lui si spunandu-mi sa declar ca Monica este o mama groaznica.

Filmuletele cu pricina