Dana Săvuică: "În şcoală eram o tocilară tâmpită"



Dana Săvuică a declarat că era o şcolăriţă model care nu chiulea niciodată.

Actualul său soţ s-a chinuit mult timp să o convingă să iasă în oraş. Văzând că nu reuşeşte a apelat la o colegă.

"Bunica mea mi-a impus niste reguli care trebuia sa le respect: nu aveam voie sa ma plimb cu baietii de mana in oras, nu aveam voie sa intru in casa unui baiat, dar aveam voie sa ma aduca un baiat si sa stau in fata portii sub ochii ei. N-aveam voie sa ma sarute decat pe obraz, n-aveam voie atatea, incat mi-era si frica sa intreb daca am voie vreodata sa fac ceva", a declarat Dana Săvuică la "Distracţia pe vremea mea".



"Nu chiuleam niciodata. Eram o tocilara tampita! In anul doi de facultate, prietenul meu de atunci, viitorul sot, pentru a ma vedea, a vorbit cu o colega de-a mea. 'Bai, te rog eu scoate-o pe fata aia din facultate, hai sa ne ducem si noi in Dorobanti'. Ea a venit la mine: 'Hai ma sa chiulim si noi'. Aveam un seminar de contabilitate. Eu nu am acceptat. Colega mea i-a convins pe toti ceilalti sa plece de la seminar si ca sa nu raman singura, pupaza si profesoara, a trebuit sa plec si eu", a mai spus fostul manechin.