Oana Zavoranu a iesit din spital



Oana Zăvoranu a fost externată de la CF2 unde a fost internată ca urmare a faptului că a leşinat în timp ce se afla într-o cafenea împreună cu Ana Maria Prodan. Divorţul de Pepe şi procesul cu mama ei au consumat-o foarte mult, astfel încât a pierdut sarcina, despre care a vorbit în exclusivitate la CANCAN TV.

"Oamenii de aici şi personalul medical au fost extraordinari. Într-adevăr îşi merită numele de experţi în probleme de gen. Le mulţumesc medicilor care s-au ocupat îndeaproape de mine pe care i-am rugat înainte să plec să îmi spună numele lor", a declarat Oana Zăvoranu la CANCAN TV.


Oana a recunoscut că nu a avut grijă de ea în ultima vreme, iar în spital medicii i-au făcut mai multe investigaţii, pentru a se asigura că este bine, dar şi că au supus-o unei intervenţii chirurgicale minore pentru a îndepărta resturile de placentă rămase în organismul ei ca urmare a pierderii sarcinii.

"Mărturisesc că nu am avut prea mult grijă de mine în ultimul timp, de aceea a trebuit să îmi facă mai multe investigaţii, medicii au vrut să mă ţină în spital până ce s-au asigurat că totul este bine. A fost o intervenţie cât de minoră s-a putut pentru a se curăţa tot ce trebuia să rămână în corpul meu. Îmi pare rău că am pierdut sarcina şi îmi mai pare rău de cât de mult îţi poate face un om care a pretins că te-a iubit mulţi ani. Speram la o atitudine civilizată, dar m-au deranjat comentariile lui, cum că dacă îmi curge sânge din nas să ridic mâna dreaptă", a mai spus Oana pentru CANCAN TV, emisiune moderată de Adrian Artene.