Cireasa de pe tort Ramona Badescu



“In Italia imi impresionez oaspetii cu tuica fiarta si varza calita”


“Sunt foarte creativa in bucatarie! Stiu sa prepar orice, cu ce am in frigider. Nimeni nu se asteapta ca o femeie ca mine sa si gateasca. Sunt o persoana ocupata, dar si foarte organizata. Imi organizez timpul la secunda”

“Cina perfecta pentru mine ar fi o masa in doi, cu iubitul meu” spune Ramona Badescu. Nu inseamna insa ca vedetei nu ii face placere sa primeasca musafiri. Ar prefera sa isi invite oaspetii in jurul unei mese rotunde, aranjate “cu bun gust, nu strident”. “Ca organizator, mi-ar placea sa am o persoana care sa gateasca, pentru ca eu sa ma pot dedica oaspetilor. In Italia, cand organizez o cina la mine acasa, ii dau pe spate cu tuica fiarta, varza cu carne si mamaliguta” povesteste Ramona.




Ramona Badescu se descrie drept o veterana a lumii spectacolului. “Am 35 de ani vechime. Intre timp, am terminat Facultatea de Stiinte Economice. De 8 luni sunt consilierul primarului Romei. Viata mea este acum pe scena sociala”.

“Folosesc bucataria de cum ma trezesc. Bucataria inseamna pentru mine arta de a manca sanatos si gustos, lucruri foarte simple, gatite putin, pentru ca alimentele sa nu-si piarda proprietatile - fructe multe, sucuri naturale, grau incoltit pe care-l pun in salate. Nu-mi lipsesc totusi dulceata de visine si zacusca mamei, cu care mi-am cucerit prietenii” spune Ramona.

Vedeta evita sa faca excese alimentare si povesteste ca, in copilarie, a avut probleme cu greutatea. “Mananc fructe, foarte multe zarzavaturi, sushi, peste, in special somon, branza de soia, putina carne. Imi plac dulciurile, dar incerc sa nu fac excese. Nu-mi plac mancarurile grase, preparate cu mult ulei. In copilarie eram mai plinuta, nu prea aveam voie sa mananc. Imi placeau mult cremele, fasolea batuta, prajiturile... totul! Acum tin regim in permanenta. Am tot felul de diete, disociate, bazate pe legume. Incerc sa ma abtin, nu exagerez cand vine vorba de alimentatie”.

In calitate de gazda la “Cireasa de pe tort “, Ramona Badescu isi propune sa fie... ea insasi. “Mesajul pe care l-as transmite eu ar fi urmatorul: Fetelor, trebuie sa stiti sa gatiti! Daca viata va ofera comoditatea de a nu fi nevoite sa gatiti, este foarte bine, dar trebuie sa stiti sa o faceti, pentru ca acest lucru defineste o femeie gospodina”.