"Tudy" Ionescu nu neaga relatia cu Oana Zavoranu



Presupusul iubit al Oanei Zăvoranu a ieşit la atac. Tudor "Tudy" Ionescu nu a vrut să sufle o vorbă despre ce se întâmplă între el şi soţia lui Pepe, dar a insistat că nu vrea să fie considerat o "vedetă", etalându-şi calităţile în faţa reporterilor CANCAN.






"Experienţa de viaţă pe care am avut-o îmi permite să gândesc ca o persoană mult mai matură decât vârsta pe care o am", a spus politicianul de 26 de ani. "Sunt pe picioarele mele, mi-am văzut de viaţă, de facultate, de familia mea", a continuat Tudor Ionescu. Tânărul penelist, care a refuzat zile la rând să vorbească după ce CANCAN a publicat mai multe mărturii ale unor apropiaţi ai lui, din care reiese clar că acesta ar fi îndrăgostit lulea de "Queridă", a dorit acum să facă câteva precizări, însă, culmea, deloc legate de soţia lui Pepe. "Tudy" nu a negat nicio clipă informaţiile apărute în ziar, dar a susţinut că nu vrea să se transmită o imagine "total eronată", explicând că dacă a participat, acum trei ani, la o onomastică într-un local asta nu înseamnă că "rupe cluburile în două", iar faptul că se îmbracă în blugi sau într-un costum "nu înseamnă nimic". "Tudy" a admis că a fost fotografiat într-o noapte alături de Oana Zăvoranu, dar a refuzat să comenteze ce fel de relaţie are cu ea. "Nu interesează pe nimeni viaţa mea personală, pentru că este numai a mea", a conchis Tudor Ionescu.