Bebeluşa Oana: "Fetiţa mea este cel mai frumos om din viaţa mea"



Bebeluşa Oana Ioniţă consideră că ar fi bine ca la ştiri să fie prezentate mai multe informaţiile despre cazurile copiilor dispăruţi, fiindcă de când este mamă îi este mai uşor să se pună în situaţia celor cărora le sunt răpiţi copiii.


"Ştiu că nu este nimic nou sub soare. Se răpeau copii încă din vremea lui Ceauşescu, Iliescu, Constantinescu şi chiar sub presedinţia basesciană, nu ţine de politică, ci doar de informare şi de fiecare dintre noi. Acum sunt mama şi percep că acesta fiind actul cel mai inuman, crud şi nemilos prin care sunt rupţi bebeluşi de la părinţii lor, vânduţi către Europa sau restul lumii şi folosiţi pentru transplanturi de organe sau la cerşit", scrie bebeluşa Oana Ioniţă pe blogul său, fiind alarmată de numărul mare de copii dispăruţi în ultima vreme.

Şi pentru că este mamă, bebeluşa cârcotaşilor nici nu îşi poate imagina cum ar fi viaţa fără micuţa ei Izabela.

"Eu mă gândesc la Isabel şi nu ştiu cum ar fi viaţa fără "viaţa"mea. Trebuie să o protejez şi să mă gândesc pozitiv, pentru că, dacă nu sunt atentă, se pot întampla lucruri pe care le voi regreta toată viaţa. Ea este cel mai frumos om din viaţa mea şi de când e lângă mine nu am avut nici o zi întunecată pentru că ea îmi oferă soarele în fiecare dimineaţă", povesteşte Oana.