Leo de la Strehaia scoate banu!



Leo de la Strehaia face dezvaluiri incredibile despre manevrele fostei lui iubite Jasmine "Mi-a zis ca ma iubeste si mi-a cerut bani"

Incepand de astazi, CANCAN va prezinta in exclusivitate culisele relatiei pe care controversatul Leo de la Strehaia a avut-o in ultima perioada cu Jasmine, femeia care i-a fost iubita timp de trei ani. Acesta o acuza pe dansatoarea din buric ca a incercat si a reusit sa stoarca sume fabuloase de la el, profitand de sentimentele pe care Leo inca le are fata de ea, mintindu-l si continuand sa se intalneasca pe ascuns cu un afacerist strain.



300 de milioane. Leo si Jasmine au fost fotografiati iesind din sucursala BRD unde el i-a platit datoriile

Episodul in care Leo de la Strehaia i-ar fi dat Crudutei 10.000 de euro pentru o noapte de amor paleste in fata dezvaluirilor pe care controversatul afacerist a hotarat sa le faca in exclusivitate pentru CANCAN. De data aceasta, protagonista este Jasmine, dansatoarea din buric care i-a fost iubita timp de mai bine de trei ani. Potrivit declaratiilor lui, legandu-se de povestea cu Daniela Crudu si folosind fel de fel de pretexte, Jasmine ar fi inceput o adevarata campanie de recucerire, in care ar fi avut ca obiectiv principal stoarcerea unor sume consistente de la Leo. "In ianuarie, dupa ce a aflat de discutia mea cu Daniela Crudu, Jasmine a venit la mine, a inceput sa planga si sa-mi spuna ca ma iubeste si ca nu e posibil sa-mi fac o alta relatie. S-a rugat de mine sa ne impacam, iar eu am incheiat povestea cu Daniela si, pentru ca mi-am dat seama ca o iubesc inca, am acceptat. M-a certat ca i-am dat bani lui Crudu si nu ei si a mi-a cerut 10.000 de euro sa ma ierte pentru asta si sa ne impacam", ne-a declarat Leo, adaugand ca, desi el si Jasmine nu mai formau un cuplu, nu a incetat niciodata sa o finanteze. Telenovela in sine, insa, a inceput acum cateva zile, cand Jasmine i-ar fi solicitat ajutorul. "M-am dus la ea. Mi-a zis din nou ca ma iubeste si s-a plans ca are datorii mari si are nevoie de bani. Mie nu-mi mai convenea sa ne vedem si sa ne-o tragem, asa ca i-am spus ca-i platesc datoriile, dar hai sa fim impreuna. Nu a vrut sa se mute imediat, dar a acceptat sa sustina, daca este intrebata, ca avem o relatie. Datoriile ei erau de doua sute si ceva de milioane. I-am zis: "Iti dau acum 300 si-ti mai dau, luni-marti, inca 300-400 de milioane". Am mers cu ea la banca, a platit, apoi am mers la restaurant si a ramas ca seara vine la mine", sustine Leo.


Jasmine i-a propus lui Leo o mare afacere - Leo: "M-am trezit cu Jasmine acasă"

La începutul anului, Leo de la Strehaia a fost protagonistul unui alt scandal, după ce CANCAN a dezvăluit că, în decembrie, i-ar fi dat Danielei Crudu 10.000 de euro pentru o noapte de amor. La vremea respectivă, cei doi s-au întâlnit la un restaurant. S-au întins la vorbă şi la pahare şi, când erau pe punctul de a pleca spre casa lui pentru a-şi consuma idila, Leo a primit un mesaj. "Era de la Jasmine care mă anunţa că mă aşteaptă acasă. M-am trezit cu ea acasă la mine. În momentul ăla a trebuit să găsesc o variantă şi i-am propus Danielei să mergem la un hotel. Daniela m-a refuzat aşa că, în prima zi nu s-a întâmplat absolut nimic între noi", ne-a mărturisit Leo.

Leo a prins-o pe fosta lui iubita cu un alt barbat - Leo: "Mi-a zis sa am rabdare sa-l faca pe strain de bani"

AFACERISTUL STRAIN

Desi stabilisera ca din acel punct sunt impreuna, iar Leo platise pretul, Jasmine si-a vazut in continuare de viata sa. Potrivit declaratiilor lui, in noaptea in care hotarasera sa doarma impreuna, Jasmine a ajuns la 06.30 dimineata, a doua zi la 04.00, iar a treia zi la fel. De fiecare data, dansatoarea ii explica faptul ca are afaceri cu un strain si trebuie sa se tina de capul lui. Cateva zile mai tarziu insa, cand Jasmine ii spusese ca are show si o sa intarzie, Leo a prins-o in clubul Bellagio cu "strainul". "Am mers acolo cu un prieten si, cum il asteptam eu in lobby, s-au strans mai multi bodyguarzi, care mi-au zis ca ma cunosc si ca, daca vreau sa fac sacandal, sa fac afara. Nu intelegeam despre ce e vorba si mi-au spus ca Jasmine este inauntru cu iubitul ei strain. Credeau ca am venit sa-i bat. Nu am vrut sa vad cu ochii mei si am plecat acasa. Am aflat ca in jur de trei a plecat si ea cu englezul la hotel. A doua zi, stiind c-am prins-o cu minciuna, mi-a zis sa las relatia noastra si sa am rabdare ca are afacerea asta cu strainul asta si trebuie sa ia foarte multi bani. M-a rugat sa o las sa-si faca treaba, ca sa-l faca de bani si mi-a promis ca nu mai dureaza decat o saptamana", spune Leo.