Liviu Varciu a lasat bancii apartamentul



Liviu Varciu cedeaza bancii apartamentul in care a locuit cu fosta sotie: "Vreau sa scap de blestemul Pestritu"

Dupa ce saptamana trecuta a primit o somatie din partea bancii, pentru ca nu-si mai achitase ratele la apartament de cateva luni, actorul Liviu Varciu a decis sa renunte la el si pentru ca a ajuns la concluzia ca este un loc blestemat de Adelina, femeia cu care a locuit acolo, dupa casatorie.


Apartamentul lui Liviu Varciu, din cartierul bucurestean Dristor, a revenit de-a lungul timpului de multe ori in atentia presei mondene, fie ca era vorba despre o noua cucerire care vizita celebra locuinta sau despre ratele mari pe care artistul le platea la banca. Toate acestea vor lua sfarsit, pentru ca Liviu s-a hotarat sa renunte la apartament, desi a platit bancii pana in prezent aproape 60.000 de euro! Somatia pe care a primit-o saptamana trecuta din partea firmei de creditare l-a facut sa ia aceasta decizie radicala, care are, pe undeva, si o explicatie ezoterica. "Vreau sa scap de blestemul Pestritu. Acest apartament parca a fost blestemat de fosta mea sotie si mi-a adus numai necazuri de cand am divortat. M-am decis sa renunt la el, pentru ca platesc o rata foarte mare, iar cu jumatate din aceasta suma pot sta cu chirie fara probleme. Sunt tanar, am prieteni care?mi sunt aproape, pot sa o iau de la capat. Nu ma uit inapoi, nu am regrete", a declarat Varciu la lansarea colectiei sale de haine din clubul Princess. El ajunsese sa plateasca in ultima vreme o rata lunara de 1.200 de euro, care, desi isi permitea sa o achite, a realizat ca este mult prea mare in comparatie cu o chirie.