Teo s-a intors acasa!



Fosta vedeta de televiziune a revenit ieri in tara si va petrece sarbatorile alaturi de fetita sa, Maia, dupa ce in ultimele trei luni a fost internata intr-un spital din Viena. Teo s-a intors in Romania cu o cursa care a aterizat pe Aeroportul Otopeni, de unde a fost preluata de o dubita care a transportat-o in deplina siguranta pana la locuinta sa din cartierul Pipera.


Dupa mai bine de trei luni petrecute pe paturile spitalelor din Romania si Viena, Teo Trandafir a primit, in sfarsit, acceptul medicilor de a parasi Spitalul AKH din Austria. Evenimentul s-a produs ieri-dimineata, iar in cursul aceleiasi zile, in jurul orelor 17.00, Teo s-a intors triumfatoare in Romania, insotita de Marian Teodorescu, prietenul ei de suflet, care i-a fost alaturi pe parcursul celor peste trei luni in care viata ei a atarnat de un fir de par. Pentru mai multa siguranta si pentru a evita eventualele busculade, Teo a fost asteptata la aeroport de o dubita in care s-a suit imediat dupa ce a calcat pe pamant romanesc.



Pregatirile pentru revenirea vedetei s-au desfasurat insa si la locuinta ei din cartierul Pipera. Portile casei sale au fost larg deschise pentru a permite accesul masinii, iar o armata de bodyguarzi a avut grija sa tina curiosii la distanta pentru a nu ingreuna situatia vedetei de televiziune, care se deplaseaza destul de greu dupa cele doua operatii de pancreatita acuta pe care le-a suferit. "Bine v-am regasit. Nu-mi vine sa cred ca am ajuns acasa. Fiica mea nu stie ca vin azi, am vrut sa-i fac o surpriza. A fost o incercare a vietii. Medicii nu au stiut daca o sa scap si mereu m-am gandit la fiica mea. Nu vreau sa impovarez lumea cu problemele mele, vin sarbatorile", a declarat telefonic Teo, la Pro TV.

Contactat de CANCAN, Marian Teodorescu a acceptat sa vorbeasca despre starea de sanatate a prietenei sale, lasand sa se inteleaga faptul ca pentru Teo urmeaza o perioada destul de dificila, insa nu la fel de complicata din punct de vedere medical precum cea in care s-a aflat in ultimele luni. "In momentul de fata se simte mai bine, dar o sa avem de recuperat", ne-a spus acesta. La inceputul acestui an, Teo a fost diagnosticata cu pancreatita acuta de severitate medie si a fost internata la un spital din Bucuresti, de unde a fost transferata de urgenta la Clinica AKH din Austria. Ea a fost operata pe 24 februarie si a trecut prin cateva momente de cumpana. Dupa o evolutie postoperatorie satisfacatoare, starea ei s-a inrautatit brusc la sfarsitul lunii trecute, cand medicii au decis sa o supuna unei noi interventii chirurgicale.