Oana Zavoranu s-a impacat cu mama ei



Oana Zavoranu si mama ei, Marioara Zavoranu, sunt pe cale sa se impace. Oana a spus, la Antena 1, ca a avut o intalnire cu o persoana foarte importanta, care a convinso sa isi revizuiasca comportamentul fata de ea si fata de cei din jur.

Invitata la Un Show Pacatos, Oana nu a dorit sa dezvaluie numele persoanei cu care s-a intalnit, insa a precizat ca aceasta persoana a convins-o sa se impace cu mama ei.


"Scandalul cu mama m-a ranit foarte mult. Am venit aici pentru ca printre altele persoana aceea m-a facut sa inteleg ca nu tot ce este palpabil, nu exista. Mama mea este unul dintre principalele motive pentru care sunt aici. M-a tinut in pantec noua luni, nu cred ca mai este necesar sa o judec, ea m-a aparat cum a crezut. M-a ranit faptul ca ducandu-se la Maruta mi-a dat senzatia ca se impaca cu Pepe, dar in esenta am inteles ca ma apara si ca intentia ei a fost una buna", a spus Oana.

"Ea ramane tot mama mea, eu raman tot fiica ei. Nu inseamna ca renuntam la proces, dar nu mai vreau cearta si circ", a completat Oana.

Citeste si: Oana Zavoranu a facut viata grea asistentelor de la CF2

Oana a dezvaluit si cum a convins-o acea persoana sa se impace cu mama ei.

"Azi am avut o intalnire foarte importanta, nu voi putea spune cu cine. Mi-a fost trimis de la Dumnezeu. Nu vreau sa creada lumea ca sunt nebuna. Pur si simplu se intampla cand ai senzatia ca totul este impotriva ta. Se intampla sa simti c ai nevoie de Dumnezeu. Simt ca nu mai pot, simt ca poate am gresit undeva si nu stiu unde. Am cunoscut o persoana pe care o iubesc nespus. M-a luat de mana si m-a facut sa vad lucrurile mult mai corect si clar, dincolo de orgoliu si de personalitatea puternica pe care o am"

Sunt complicata, sunt doua persoane in una - sunt in zodia Gemeni. Este un om foarte important, care se naste o data la un miliard. M-a facut sa-mi revizuiesc toata viata mea.

Mesajul pe care mi l-a transmis persoana aceasta a fost: Oana vino catre Dumnezeu si gaseste pueterea de a recunoaste daca ai gresit si icnearca sa te impaci cu tine. Toate vorbele urate te-au tras in intuneric.