Tudy Ionescu mesaje catre Oana Zavoranu



Tudy Ionescu mesaje catre Oana Zavoranu

Pepe a mai dezvăluit câteva mesaje pe care soţia sa le-ar fi primit de la Tudy. Artistul a explicat că acestea au fost "decupate" dintr-o înregistrare.

"Au fost decupate dintr-un filmuleţ cu Tudy pentru Oana. Nu vă spun mai mult", a mai spus Pepe. Politicianul îi scria: "Nu trebuia să fii la cafenea acum, trebuia să fii cu mine!".



"Oana, cât te iubesc. Baby, te iubesc mult. Eşti viaţa mea, puiu", a fost o altă declaraţie de dragoste către Querida.

"Când i-am prins în maşină puteam să dau cu maşina mea peste ei, să zic că a fost accident. A venit acasă şi se tăvălea, se ruga de mine să o iert. De-aia a scos camerele de luat vederi, ca să nu se vadă ce făcea ea", a povestit Pepe.

"Eu o linişteam, ca să nu facă atacuri de panică. După câteva minute îmi spunea: pentru scene de gelozie nu o să-mi stric eu prietenia cu Tudy", a mai spus soţul Oanei Zăvoranu. "Ce prietenie, mă? Că el are 25 de ani", a încheiat Pepe.