Petre Roman: "Fiul meu este destul de bine dotat".



Petre Roman a vorbit despre Petrus şi despre cum încearcă să-l crească. Fostul premier crede că fiul său este bine dotat şi vrea să-i pună în evidenţă aceste calităţi, în timp ce soţia sa, Silvia, a descoperit că micuţul are talente muzicale.
"Petrus e un copil cu o personalitate destul de bine conturată, care ştie ce vrea, dar mai ales cum să obţină ceea ce îşi doreşte. Rolul nostru este unul educativ. Uşor, uşor vrem să-l facem să înţeleagă că trebuie să îşi asume răspunderea. Fizic este destul de bine dotat şi chiar mă gândesc la punerea în valoare a calităţilor fizice, în timp ce Silvia i-a descoperit calităţile muzicale. La vârsta lui cântă zilnic la pian. Când mi-a povestit Silvia că nu sunt doar zgomote dezordonate, ci sunete melodioase, nu mi-a venit să cred. Îl voi susţine în acest domeniu, cu atât mai mult cu cât marele meu regret este că, deşi mi-a plăcut dintotdeauna pianul, nu am învăţat niciodată să cânt", a declarat Petre Roman pentru ziarul ring.