Oana Zăvoranu, după ce şi-a luat lucrurile de acasă de la Pepe: "Sunt ...





Oana Zăvoranu, după ce şi-a luat lucrurile de acasă de la Pepe: "Sunt pregătită pentru o nouă viaţă! I am a free woman! Mă duc să dorm la hotel"

Oana Zăvoranu a explicat de ce a ales să se mute din casa în care locuia cu Pepe înainte de termenul stabilit de soţul său, adică 5 aprilie.

Querida a spus că ea a vrut doar să demonstreze că aceasta nu este proprietatea lui şi acum că a aflat toată lumea va pleca.


În timp ce mai mulţi bărbaţi o ajutau să îşi mute toate lucrurile din casă, Oana a intervenit în emisiunea lui Capatos de la Antena 1.

"Am dovedit că sunt o şmecheră, am dovedit că nu e proprietatea lui Pepe. Asta era tot ce încercam să demonstrez. Merg mai departe, fac ceea ce spun. Sunt pregătită pentru o nouă viaţă, I am a free woman! (n.r. Sunt o femeie liberă)", a declarat Oana Zăvoranu la "Un show păcătos".

"Mă retrag şi îmi văd de viaţa mea. Am vrut să o fac mai demn, dar nu am fost lăsată", a spus ea. Întrebată unde va merge acum, Oana a precizat: "Am atâtea propuneri, am vreo patru! Mă duc să dorm la un hotel".

"Mi-am dus lucrurile într-un loc safe (n.r. sigur)", a declarat Querida, după care a mărturisit că a avut probleme medicale: "Am avut o cădere de calciu şi sunt foarte răcită".

Vrea să se mărite din nou!

Oana Zăvoranu a spus că s-a gândit să spargă oglinzile din apartament, dar nu a făcut-o pentru că nu vrea să aibă ghinion. "Eu vreau să mă mărit şi nu vreau să am ghinion", a declarat ea. "Tot zicea el că să vadă cine se va arde cu mine, chiar, hai să vedem cine se va mai arde cu mine", a completat Zăvoranca.