Mesaje si sms-uri de 8 Martie



Sarbatorita vesnic si iubita, / asa te vreau, ca-n gandurile mele, / sa-mi inspiri femeie, parfumul fericirii, ca ghiocelul, parfumul primaverii!

Poate ca pentru lume tu esti numai o persoana, dar pentru mine tu esti intreaga lume!

Precum sunt florile gingase, soarele luminos, apele limpezi si izvoarele cristaline, asa sa fii tu, mamica draga, buna, inteleapta si frumoasa! La Multi Ani!

Primavara a sosit, / Totul ti s-a implinit, / Ghioceii au venit, / Florile au rasarit. / Din nori soarele / A iesit la iveala / Vrabiile au ciripit / Din casa copii au iesit. / Sa-ti ureze tie / La Multi Ani si sa ne traiesti o vesnicie!

Pentru ca florile infloresc iIn fiecare primavara, Pentru ca suntem tineri si iubim prietenia, In numele ei si a tot ce-i frumos, Eu iti doresc fericirea!

Sarbatorita vesnic si iubita, / Asa te vreau, ca-n gandurile mele, / Sa imi inspiri femeie, parfumul fericirii, / Ca ghiocelul, parfumul primaverii!


Sper ca odata cu venirea primaverii sa iti aduc zambetul pe buze, macar asa de 8 martie!