Catalin Botezatu se casatoreste



Catalin Botezatu la un pas de căsătorie! S-a logodit cu Valeria Marini

După ce Cătălin Botezatu a spus de nenumărate ori că Valeria Marini este genul său de femeie, se pare că cei doi sunt pe punctul de a se căsători.


Frumoasa blondă a afirmat presei din Italia că s-a logodit cu designerul român.

"Da, m-am logodit cu Botezatu!", a spus Valeria Marini.

De partea cealaltă, Cătălin nici nu a negat, nici nu a afirmat relaţia pe care o are în momentul de faţă. Se pare că designerul nu vrea să mai vorbească despre viaţa sa personală.

"Valeria este o femeie frumoasă, deosebită şi cu o carieră de succes în Italia. Nu mai vreau să discut despre relaţiile mele, pentru că totul s-a întors împotriva mea până acum. Este strict viaţa mea şi nu trebuie să intereseze pe nimeni cu cine şi unde îmi petrec eu nopţile",a declarat Cătălin, conform Libertatea.