Andra este mama! A nascut un baietel de nota 10!



Andra şi Cătălin Măruţă au devenit astăzi părinţi. Cântăreaţa a fost programată la cezariană la Spitalul "Regina Maria" din Capitală.

Andra a născut un băieţel de 3,760 kilograme şi 54 cm, la ora 10.33. David, aşa cum se va numi băieţelul, a primit nota 10 la naştere şi a fost adus pe lume cu ajutorul Profesorului Poiană de la spitalul Regina Maria.



Băiatul familiei Măruţă va avea aceeaşi dată de naştere ca şi medicul care a asistat-o pe Andra, el aniversându-şi astăzi, 16 martie, ziua de naştere.

"Acum am ieşit din ceaţă, că nu ştiam cum e să fii bunic. M-am liniştit. David e voinic, e perfect, Andra e bine. Aşteptăm fetiţa!" ne-a declarat Constantin Măruţă, tatăl lui Cătălin.

Andra îşi doreşte foarte tare şi o fetiţă, motiv pentru care ia modelul Victoriei Beckham şi va face moştenitori până în momentul în care va aduce pe lume o reprezentantă a sexului frumos.

"Ticule, o să torn la ei până fac şi o fetiţă" i-a spus Andra socrului său imediat după ce a născut.

Cătălin este şi el foarte mândru că este tătic motiv pentru care a "acaparat" Facebookul Andrei şi a ţinut să le mulţumească tuturor celor care au fost alături de ei în aceste momente de bucurie.

"De data asta vă scrie Cătălin pentru că Andra se odihneşte în acest moment. Voiam să vă spun că suntem foarte fericiţi, Andra şi David sunt foarte bine şi vă mulţumim pentru toate mesajele. Mulţumim şi echipei de la Maternitatea Regina Maria conduse de Conf. Dr. Nicolae Poiană, toată lumea a fost extraordinară! Cătălin Măruţă" a scris prezentatorul pe site-ul de socializare.

Cei doi sunt în culmea fericirii că vor deveni părinţii unui băieţel. Andra a luat doar 14 kilograme în timpul sarcinii şi a fost foarte atentă la ce a mâncat.

Andra a ajuns în această dimineaţă, în jurul orei 08:15, la spitalul Regina Maria însoţită de soţul său şi de socri.


"Sunt pregătită, abia aştept Am emoţii. Vă rog să filmaţi burtica, în curând n-o să mai fie. Aseară am făcut ultimele aranjamente în camera lui. El trebuie să fie sănătos. Am exersat cu nepoţeii. Se zice că e altfel cu copiii lui. Bebe a fost foarte cuminte. Doresc tuturor femeilor aşa sarcină cum am avut eu. E primul copil, ne-am bucurat, indiferent dacă era fetiţă sau băieţel. Nu vrem să ne oprim la unul", a declarat Andra pentru CANCAN înainte să intre în maternitate.